На території цього столичного виставкового комплексу проходив Перший всеукраїнський фестиваль “Коло ветеранів”.
Наприкінці вересня “представили наш ветеранський бізнес, бренд “Верба”, який став можливим завдяки Українському ветеранському фонду й конкурсу “Варто почати власну справу”, – розповіла Олена Іськова-Миклащук.
Загалом на фестивалі працювало 6 локацій: виставка ветеранських бізнесів, зона адаптивного спорту, літературна сцена, коло психологів, дитячий майданчик, музична сцена.
Організатори прагнуть, що фестиваль ветеранської культури став регулярним і перетворився на майданчик співпраці й взаємодії. Завдяки таким заходам будуть долатися штучно створені бар’єри між захисниками й захисницями України та цивільним населенням.
Світлина з фейсбук-сторінки Олени Іськової-Миклащук