ГОЛОВНА СТОРІНКА ГОЛОВНІ НОВИНИ І у дощ, і у спеку, і у карантин

І у дощ, і у спеку, і у карантин

7 переглядів

У період карантину ми стали заручниками власних домівок. І це не примхи влади, це вимога сьогодення.
Звичайно, найбільш уразливими у цей час стали саме медики, яким довелося чи не щодня бути в епіцентрі жахливого вірусу, який буквально, як мовиться, поставив усіх нас на коліна.
Але крім медичного персоналу у зоні ризику були і поліцейські, і водії, і продавці продуктових магазинів, і фармацевти. А ще одна категорія, про яку чомусь рідко згадують, — листоноші, які у карантин продовжували трудитися.
Про те, як їм працюється, ми розпитали у начальника Центру поштового зв’язку «Шепетівка» Лесі ОМЕЛЬЧУК.

— Вітаємо Вас, Лесе Леонідівно, від імені наших читачів. Давайте пригадаємо, як сприйняли працівники Центру звістку про початок карантину, про небезпечний вірус, який передається і є смертельним у багатьох випадках. Зокрема, чи були відмови серед листонош, операторів, які контактують з населенням?
— Для усіх нас це було і несподіванкою, і шоком. Але наші працівники (Центр об’єднує Шепетівський і Полонський райони), а це більше 180 осіб, сприйняли звістку про небезпеку і каратинні заходи досить виважено.
Жодної відмови працювати з клієнтами, розносити пошту не було. Ми і надалі працюємо у звичному режимі. Для безпечної роботи відразу надали усім працівникам маски, антисептики, рукавич­ки, щитки і окуляри.
Усі усвідомлюють, що їхня робота потрібна людям.
— А які послуги надаються у період карантину?
— Насампред, листоноші доставляють періодичні видання, у повному обсязі проводять усі соціальні виплати — пенсії, субсидії, допомоги сім’ям. До помешкань громадян вони доставляють близько 30 найменувань життєво необхідних продуктів, а також миючі та дезінфікуючі засоби. Поштарки здійснюють оплату комунальних платежів.
Також у період карантину у нас є послуга «Ліки-24» — це онлайн-замовлення ліків, які лис­тоноша приносить додому.
Послуга прискореної міжнародної доставки ЕМS є також затребуваною, адже наші ціни за таку доставку нижчі, ніж у конкурентів.
Продовжуємо приймати посилки по Україні у форматах «Укрпошта Експрес», «Укрпошта Стандарт» і «Укрпошта Смартбокс». Зауважу, що, якщо перших два формати оплачуються за вагою та розміром, то останній — незалежно від цього. Тобто клієнт платить лише за послугу (без зважування і вимірювання).
— Лесе Леонідівно, розкажіть про посилки і бандеролі нашим медикам, які доправляють, якщо не помиляюся, безкоштовно у період карантину.
— Дійсно, ми безкоштовно доправляємо у лікарню засоби індивідуального захисту для медперсоналу і пацієнтів. Неодноразово надсилали такі посилочки у нашу лікарню. До речі, усі охочі можуть зіб­рати таке відправлення і Укрпошта безкоштовно доправить його до лікарні.
— А як нині триває передплата на друге півріччя 2020 року?
— Кожен охочий може переплатити улюблене видання у листоноші, у відділенні поштового зв’язку. Обмежень немає. Усе, як і завжди. Прихильники і читачі «Шепетіського вісника» також поновлюють передплату. До речі, наклад на ваше видання найбільший на теренах нашого краю.
— Назвіть, будь ласка, кращих працівників Центру поштового зв’язку «Шепетівка».
— Без перебільшення скажу, що усі працюють добросовісно, виконують усі плани, уболівають за кожного клієнта.
Сумлінна у роботі Ірина Гуменюк, яка поєднує посаду завідувачки і листоноші Полянського відділення поштового зв’язку (ВПЗ). З її приходом зросло виконання поточного плану, поліпшилися показники продажу і передплати.
Варто відзначити роботу завідувачки Тетяни Колот і листоноші Ірини Харій з Новичівського ВПЗ, Ірину Панчук і Валентину Грищук із Коськова, Наталію Сослюк із Великої Рішнівки.
Завзяті у роботі й ленковецькі поштарі — завідувачка Людмила Гінгін та листоноша Ірина Коваль, а також листоноші Наталія Гінгін і Лідія Костанецька з Чотирбоцького ВПЗ, яке очолює Валентина Гук.
Прикладом для інших є робота Юлії Зарубіної з міського відділення № 3.
Надзвичайно важливо, що наші листоноші не бояться труднощів, не відмовляються від складних завдань, які диктує сьогодення. Відповідальність кожного є запорукою нашого загального успіху.
Зауважу, що кадри, які оновили основний колектив операторів, також гарно себе зарекомендували. Зокрема, це два юнаки — Дмитро Поліщук і Владислав Косарик, які мають чудові перспективи на майбутнє.
Ми усі працюємо для людей, для добробуту наших клієнтів.
— Дякую Вам, Лесе Леонідівно, за розмову.

Раїса ЖИТИНСЬКА.

Залиште Ваш коментар
Перевести