Дебати — це вдалий засіб розвитку навичок критичного мислення й висловлювання, шлях до формування учня як промовця. І водночас шлях до активної позиції у житті.
Уміння публічно довести свою думку, формулювати переконливі докази, обстоювати їх і, у той же час, уважно прислуховуватись до контраргументів та обмірковувати відповіді вельми потрібне у сучасному житті небайдужій людині – і дорослій, і дитині.
Позитивного результату досягають учні, котрі думають логічно і самостійно. Команда учнів Шепетівського ліцею №2 довела це, взявши участь у пілотному проєкті «Всеукраїнські дебати «Довкілля та суспільство», який відбувся 10–12 жовтня на базі Ужгородського наукового ліцею Закарпатської області. Організаторами конкурсу стали державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника та Громадська організація «Брейншторм».
— Наші ліцеїсти ретельно готувалися до цього випробування під керівництвом високопрофесійних педагогів — учителів хімії, біології та фізики Аліни Едуардівни Корнієнко, Надії Петрівни Гудкової та Сергія Васильовича Омелянчука. І зарекомендували себе з найкращого боку, — розповіла директорка навчального закладу Надія Качоровська. — За результатами дебатних турнірів команда наших ліцеїстів виборола друге місце серед вісімнадцяти команд України і отримала Диплом ІІ ступеня. Вітаємо Романа Базченка (11-А клас), Дениса Попова (11-А клас), Максима Сабадишина (11-А клас), Вероніку Касторіну (10-Б клас), Артема Чібіса (10-Б клас).
Під час поїздки учнів супроводжували Аліна Едуардівна Корнієнко та Надія Петрівна Гудкова.
Так тримати! Пишаємося вами!
Наш кор.