У грудні попереднього року у нашому регіоні розпочалося реформування Укрпошти. У Шепетівці створили центр базування, звідки за заздалегідь розробленими маршрутами почали курсувати вісімнадцять автопересувних відділень у складі начальника, листоноші та водія.
Як і все нове, ці новації на початку викликали багато нарікань сельчан на роботу «пошти на колесах».
Невдоволені мешканці телефонували до редакції, до керівників Укрпошти.
Нині ситуація поліпшилася. Поштарі уже ознайомилися з розташуванням вулиць у селах, зі своїми клієнтами налагодили контакти. Вивчають і намагаються задовольняти потреби мешканців сіл.
— Справді, робота автопересувних відділень налагоджується. У перші місяці проведення реформи була значна плинність кадрів. Працівники пересувних відділень не встигали у визначений час бути у тому чи іншому населеному пункті, бо не знали ні місцевості, ні людей. На це потрібен був час. Ми врахували ці недоліки, подекуди збільшили час перебування у великих селах, — говорить начальник центру базування Леся Омельчук. — Хто б що не казав, а Укрпошта — чи не єдина компанія, яка нині працює у маленьких селах, де відсутні банки, аптеки, магазини, і надає людям понад 50 видів поштових послуг.
Поштарі проводять передплату газет і журналів, доставляють ліки, продукти харчування, приймають посилки, комунальні платежі, плату за інтернет, поповнення рахунків мобільного зв’язку. А також надають страхові послуги, зокрема на автомобілі.
Звичайно, у роботі поштовиків є певні труднощі. У більшості сіл досі відсутні таблички з назвами вулиць, не ведеться нумерація будинків, відсутні поштові скриньки.
Як зауважує Леся Леонідівна, це питання неодноразово порушувалося перед керівниками територіальних громад, на нарадах у районній раді та райдержадміністрації. На жаль, не всі дослухалися до наших звернень і прохань. А це значно підвищило б якість надання послуг.
Звичайно, окремі люди самі прикріплюють таблички з назвою вулиці, а на дощечках і фанерах навіть пишуть назву того чи іншого видання, яке передплатили, і це зручно для листонош.
— Якщо і трапляються непорозуміння у роботі, — зауважує Леся Омельчук, — то ми відразу реагуємо, аби наші клієнти не хвилювалися.
Нині розпочалася передплатна кампанія на 2023 рік. І від того, як вона мине, залежить стабільна робота і працівників пошти, і редакцій районних видань. Ми, у свою чергу, сподіваємося, що поштовики зроблять усе можливе, аби люди могли і надалі отримувати улюблені видання, зокрема і наш «Шепетівський вісник».
Напередодні Всесвітнього дня пошти, який відзначаємо 9 жовтня, Леся Омелянчук говорить, що, незважаючи на труднощі воєнного стану, працівники стаціонарних, і автопересувних відділень працюють сумлінно, стараються надавати поштові послуги людям якісно.
— Користуючись нагодою, вітаю усіх працівників нашого центру із Всесвітнім днем пошти! Зичу здоров’я, добра, родинного затишку, мирного неба! І усім нам — Перемоги! — говорить Леся Леонідівна.
С.ПИЛИПЕНКО.