У мікрорайоні Шешукова райцентру встановлено банкомат Ощадбанку, де отримують пенсії більшість мешканців довколишніх будинків. Але дуже часто він не працює. Приходиш, вставляєш картку і замість бажаної готівки читаєш на екрані повідомлення: «Вибачте, банкомат тимчасово не працює» або ж «Вибачте, відсутні кошти».
Я неодноразово скаржився щодо цього працівникам місцевого відділення Ощадбанку, просив, щоб налагодили роботу банкомату, але він продовжує працювати з перебоями.
Неприємна ситуація з виплатою коштів склалася на початку березня. У нашому мікрорайоні проживає багато пенсіонерів-військовослужбовців та органів внутрішніх справ. Усі вони хотіли отримати пенсійні виплати у перші дні березня, як заплановано, аби купити подарунки, квіти своїм дружинам, донькам до свята 8 Березня. Але банкомат вперто їх не видавав, повідомляв, що відсутні кошти.
Я звернувся на «гарячу лінію» Ощадбанку. Консультант мені порадив поїхати за коштами безпосередньо у банк чи до іншого банкомату. Ось такі поради дає спеціаліст, які виконати пенсіонерам проблематично.
Я кілька днів підряд ходив до банкомату, як на роботу, нервував, бо мені потрібні були гроші. Та вони з’явилися тільки вранці у неділю, 7 березня.
Такі перебої у роботі банкомату Ощадбанку траплялися і у січні, і у лютому. Багато мешканців через таку ситуацію змушені будуть переходити до іншого банку, аби мати безперебійне обслуговування своїх платіжних карток.
В.ХАРЧУК, пенсіонер.