ГОЛОВНА СТОРІНКА ГОЛОВНІ НОВИНИ Працівники ПЧ-18 трудяться у трьох областях України

Працівники ПЧ-18 трудяться у трьох областях України

49 переглядів

Шепетівська дистанція колії (ПЧ-18) обслуговує «відрізки» Укрзалізниці у трьох напрямках від нашого райцентру – до Лепесівки (Білогірський район Хмельницької області), Івачкова (Здолбунівський район Рівненщини) та Печанівки (Романівський район Житомирської області). Цієї осені зварювати рейки ремонтникам допомагає «диво»-автомобіль із Києва.

Недавно біля станції Шепетівка-Подільська ми розговорилися з «екіпажем» так званої ДГКУ (дрезина грузова з крановою установкою). Ця рухлива одиниця ПЧ-18, прямуючи до Старокостянтинова, чекала на колії, поки чергова по станції «дасть добро» їхати далі.

Як вдалося дізнатися, дрезина «закріплена» за станцією Полонне. Її обслуговують машиніст 6-го розряду Тарас Токарчук із помічником Віталієм Бужанським. У день розмови їм допомагав у роботі машиніст-інструктор Сергій Гуменюк.

– Ця машина призначена для перевезення матеріалів верхньої будови колії, а також транспортування платформ. Її частиною є кран для навантаження чи вивантаження рейок і шпал. Тобто, ДГКУ «спеціалізується» на обслуговуванні колій, – розповів «Шепетівському віснику» пан Сергій.

За його словами, дрезина 1985 року випуску. Є однією з найновіших у ПЧ-18. Загалом там таких – чотири. А ще мотовози, на яких замість крана стоїть маніпулятор. Ними, наприклад, зручно щебінь вантажити.

Сергій Гуменюк сказав, що працівників і техніку Шепетівської дистанції колії постійно залучають до різних залізничних «ремонтів». Приміром, цього листопада на «дистанційників» чекає переукладання рейок у Славутському районі, ділянки від станції Славута до Кривина.

А у жовтні виробничий підрозділ залучали до модернізації колії на перегоні Хролин – Полонне. Зварювальні роботи там, до речі, вели залізничники, спеціально відряджені з Києва. Вони – працівники мобільного зварювального комплексу на базі автовантажівки – вміють майстерно зварювати рейки (без слідів стиків).

«Секрет» такої рейкозварювальної техніки в тому, що до потрібного місця може доїхати так, як звичайне авто. Проте, якщо треба, «перестрибне» на залізничні рейки і візьметься за їх ремонт.

– Чоловіки, котрі обслуговують дану машину, працюють «вахтовим методом», по два тижні підряд. Живуть біля неї у вагоні, – уточнив Сергій Гуменюк.

Якщо ж говорити про трударів ПЧ-18, які закріплені безпосередньо за ним, то таких шістнадцятеро. Одне із завдань пана Сергія – їздити з ними та дивитися, як виконують посадові обов’язки.

За словами цього нашого співрозмовника, в листопаді для представників робітничих професій ПЧ-18 мали відновити п’ятиденку. До того був 4-денний робочий тиждень. Усього ж там працює більше шестиста людей.

Володимир КОВАЛЬЧУК.

Фото автора та Костянтина ВОЛОДИМИРОВА.

На знімках:

1) дрезина ПЧ-18 на ст. Шепетівка-Подільська чекає дозволу їхати далі;

2)  мобільний зварювальний комплекс із Києва, який задіюють у ремонтах різних ділянок Укрзалізниці, в Шепетівці.

Залиште Ваш коментар
Перевести