ГОЛОВНА СТОРІНКА ГОЛОВНІ НОВИНИ Шепетівські «енергозбутівці» — серед кращих в Україні

Шепетівські «енергозбутівці» — серед кращих в Україні

12 переглядів

Останнім часом, відповідно до законодавства України про ринок електричної енергії, на всій території країни у галузі електро­енергетики відбулися кардинальні зміни у розподілі видів діяльності. Мета такого реформування – відтворити європейську модель енергоринку, головні принципи якої полягають у вільній конкуренції. Тож новий закон повністю змінив «правила гри» на ринку й розподілив компанії на ті, що генерують, транспортують й, відповідно, ті, що роздають електричну енергію безпосередню споживачам.

До останніх у нашій області належить ТОВ «Хмельницькенергозбут», яке із своїми регіональними підрозділами (Центрами обслуговування клієнтів) розпочало свою діяльність з січня попереднього року. І серед них — шепетівська філія Товариства — Центр обслуговування клієнтів, який уже другий рік є кінцевою розрахунковою точкою потоку електроенергії, спожитої споживачами.
— Упродовж цього періоду універсальні послуги у межах ліцензійної діяльності операторів і систем розподілу на теренах нашої області запроваджувала тільки одна елект­ропостачальна організація — ТОВ «Хмельницькенергозбут», то нашим завданням було, щоб споживачі мінімально відчули зміни, що відбулися. Думаю, з цим завданням ми успішно справилися, — говорить начальник Шепетівського ЦОК ТОВ «Хмельницькенергозбут» Андрій Юшко. — Тобто зміну постачальника елект­роенергії здійснено максимально комфортно для споживачів й це ніяк не вплинуло на надійність електропостачання…
А цього року для максимальної зручності споживачів електричної енергії у Шепетівці, у центрі міста, почав діяти новий офіс Центру обслуговування клієнтів. У цьому модерному, сучасному приміщенні, що на провулку Героїв Небесної сотні, 2, краяни можуть вирішити усі питання щодо отримання послуг з постачання електроенергії.
За словами Андрія Борисовича, Шепетівський центр обслуговування клієнтів має свої представництва у містах Ізяславі, Славуті та Нетішині, оскільки «увібрав» у себе функції обслуговування клієнтів колишніх сусідніх районів. А це майже 95 тисяч побутових споживачів, зокрема на ­ м. Шепетівку і район припадає близько 32 тисяч клієнтів даної категорії.
Крім того послугами ЦОКу користуються до 7 тисяч непобутових споживачів, тобто підприємства, установи та організації.
Словом, для невеличного, проте дружнього його персоналу, а це загалом 19 висококваліфікованих фахівців на всю окреслену округу, роботи вистачає. Адже у переліку послуг, які він надає, є, зокрема, укладання договорів про постачання електроенергії, нарахування та розрахунки за її споживання, реструктуризація боргів тощо.
А ще Шепетівський ЦОК ТОВ «Хмельницькенергозбут» має ліцензію на реалізацію природного газу споживачам. Він також є єдиним гарантованим покупцем «зеленої» електроенергії, яку генерують сонячні електростанції нашого краю.
До речі, ціна на електричну енергію, яку продає населенню Шепетівський ЦОК, як запевнив Андрій Борисович Юшко, є однією з найнижчих. А ще Шепетівський центр обслуговування клієнтів вважається одним з кращих в Україні. Так, за станом на 1 листопада було проведено оцінювання постачальників електроенергії. Тож з-поміж 50 таких загалом по країні, ТОВ «Хмельницьк­енергозбут» посіли чільне п’яте місце. А це свідчить і про високий сервіс обслуговування, і про інформативну доступність, і про чимало інших позитивних факторів у роботі із споживачами.
Втім, і у цій сфері, зважаючи на «коронавірусне» сьогодення, є свої проблеми.
— На жаль, почастішали посилання на карантин, як причину неплатежів за спожиту електроенергію. Думаю, варто усвідомлювати, що він рано чи пізно закінчиться, а електроенергія є товаром, за який все одно треба буде розраховуватись. І своє­часна оплата потрібна хоча б для безперервного забезпечення послугами з постачання електроенергії. Адже в іншому випадку постачальник не матиме змоги її закуповувати в необхідних обсягах, — говорить начальник Шепетівського ЦОК ТОВ «Хмельницькенергозбут» Андрій Юш­ко. — І, звісно ж, в умовах карантину раджу все-таки користуватися онлайн-сервісом «Особистий кабінет» сайту нашого кол-центру. До речі, цей спеціалізований підрозділ займається обробкою звернень та інформуванням споживачів елект­ричної енергії, надає консультації.
Тож у переддень свята всім, хто причетний до енергетики, а особливо нашим клієнтам — споживачам, хочу побажати, насамперед, здоров’я. І щоб електроенергія була запорукою нашого добробуту та процвітання країни загалом.
Володимир НИТКА.
На знімку: (зліва направо) інженер з роботи з непобутовими споживачами Л.П.Черниш, водій І.В.Савчук, консультант з оплати за спожиту електроенергію І.С.Якимчук, начальник Шепетівського ЦОК ТОВ «Хмельницькенергозбут» А.Б.Юшко, інженер з роботи з побутовими споживачами Н.В.Лебедєва, юрисконсульт А.Г.Обезюк, керівник групи з роботи з побутовими і непобутовими споживачами О.В.Літвінчук, чергова столу довідок К.В.Передрійчук.
Фото Костянтина
ВОЛОДИМИРОВА.

Залиште Ваш коментар
Перевести