Праця наших залізничників-колійників у сусідньому Славутському районі нині у розпалі. Роботи, які там ведуться, є складовою масштабної модернізації колій по всій Україні, про що недавно оголосив виконувач обов’язків голови правління Акціонерного Товариства «Українська залізниця» Іван Юрик.
Як повідомив нам представник Шепетівської дільниці Козятинської колійно-машинної станції Михайло Яковлєв, наразі на Славутчині працює фактично весь колектив дільниці, а це близько ста людей.
– Спільно з колегами Коростенської та Жмеринської колійно-машинних станцій здійснюємо модернізацію колій на відрізку між Славутою та Кривином. Задіяно багато техніки, зокрема укладальні крани, моторні платформи, бульдозери, грейдери, щебнеочисна машина RМ-80, виправлювально-підбивально-обробна машина ВПО-3000, – пояснив «Шепетівському віснику» Михайло Валентинович.
Усього заплановано модернізувати одинадцять з половиною кілометрів колій. Відповідні роботи розпочалася 29 березня, а їхнє завершення на цьому відрізку шляху планується 19 квітня.
Загалом АТ «Українська залізниця» планує поліпшити 400 (реконструкція та ремонт) і 800 (середній ремонт) кілометрів колій відповідно.
Основні роботи виконуються та ще виконуватимуться на ділянках: Козятин – Шепетівка – Здолбунів, Київ – Фастів – Жмеринка – Вапнярка – Одеса, Львів – Стрий – Чоп, Миронівка – П’ятихатки – Чаплине, Знам’янка – Одеса, Кривий Ріг-Головний – Комиш-Зоря – Волноваха – Маріуполь.
Наразі на Шепетівській дільниці Козятинської КМС вакансій немає. Адже її «попередниця» — окрема Шепетівська КМС, де працювало значно більше людей, уже, на жаль, не існує.
Володимир КОВАЛЬЧУК.
Фото автора.