ГОЛОВНА СТОРІНКА Цікаво Шепетівські колійники ремонтують залізницю у сусідній області

Шепетівські колійники ремонтують залізницю у сусідній області

23 переглядів

Наприкінці серпня працівники колійно-машинної станції № 193 (розташована на околиці Шепетівки, неподалік так званого «новоградського» мосту) капітально відремонтували відрізок Львівської залізниці між станціями Бучач і Пишківці (Тернопільщина). Нині вони у тих місцях міняють криві рейко-шпальні решітки малого радіусу.

Наші земляки з роботою справляються. Щоправда, трудитися доводиться в умовах кадрового «голоду». Особливо зараз у колективі КМС не вистачає монтерів колії.

 

Більша половина особового складу та практично всі одиниці рухомого складу Шепетівської колійно-машинної станції на даний час дислокуються на станції Бучач Львівської залізниці. Господарський поїзд, у якому працівники живуть у районі проведення теперішніх колійно-ремонтних робіт, – сім купейних вагонів, вагон-душова, вагон-ресторан. Іншими його важливими складовими є два крани УК (для знімання старої рейко-шпальної решітки та вкладання нової), два бульдозери, один автогрейдер, кілька самохідних моторних платформ.

– На початку весни силами нашого підрозділу вже проведено реконструкцію  непарної колії на станції Могиляни та перегоні Кривин–Могиляни Південно-Західної залізниці. Далі, починаючи з кінця квітня, тобто п’ятий місяць поспіль, працюємо у сусідів, на Львівській залізниці. Там порівняно недавно, в останній місяць літа, завершили капітальний ремонт 4,1 км колії між залізничними станціями Борщів і Тересин (Тернопільщина). Далі виконали посилений капітальний ремонт на перегоні Пишківці–Бучач. А два тижні тому наші колійники «взялися» за її криві ділянки. Наразі замінюють там колійну решітку, – розповів 48-річний Михайло Яковлєв, помічник начальника КМС № 193 з кадрових питань.

Як і чималу кількість залізничників у різних регіонах України, шепетівських колійників турбує нестача комплектуючих для ремонту. Зараз вони надходять із Львівської, Запорізької, Дніпропетровської областей. А от постачальники із Донбасу вже «відпали» – далася взнаки російсько-українська війна. Зрештою, за словами нашого співбесідника, навіть рейки нині в Україні виробляють лише в одному місці – на Маріупольському ПАТ «Металургійний комбінат «Азовсталь».

Ще одна болюча проблема для колійно-машинної станції – нестача працівників деяких спеціальностей. Особливо гостра нині потреба у монтерах колії. Сюди готові прийняти на роботу навіть осіб без відповідної профільної освіти.

Середня заробітна плата по Шепетівській колійно-машинній станції складає від 6500 до 8000 гривень. Соціальний пакет включає у себе медичне страхування працівника, щорічні відпустки, виплату матеріальної допомоги на оздоровлення, щомісячні преміальні виплати. Передбачені також «тринадцята» зарплата, у разі перебування у відрядженні – виплата добових у розмірі 150 гривень, безкоштовне дворазове харчування у відрядженні, нарахування вислуги за роки роботи на залізниці.

– Загалом вакансій є чотирнадцять, – уточнив Михайло Валентинович. – Окрім монтерів колії, шукаємо машиніста бульдозера та складача поїздів. Щоправда, останньому доведеться «пройти» спеціальні навчальні курси у Києві.

Якби не згадані вакантні місця, то на підприємстві трудилося б не 129, як зараз, а щонайменше 143 особи. Для порівняння: торік у штаті було більш ніж півтори сотні працівників.

Незважаючи на постійний відтік робочої сили, підприємству вдається ефективно працювати. Воно планує закінчити з прибутком і 2018 рік.

Залиште Ваш коментар
Перевести