З 22 березня з будь-яких житлово-господарських питань міста можна буде звертатися за єдиним номером “гарячої лінії” міста – 1503 або мобільним 0965041919.
Про це днями заявили у мерії під час підписання «Меморандуму про співпрацю з комунальними підприємствами та підприємствами, що надають житлово-комунальні послуги».
Нагадаємо, у попередніх матеріалах “Шепетівського вісника” ми розповідали про Програму “Шепетівська екстрена диспетчерська служба (ШЕДС-1503) на 2021-2022 роки”, яку під час пленарного засідання сесії затвердили депутати міської ради.
Наразі різні установи міста консолідували свої зусилля, аби їхню роботу можна було координувати через спільний інструмент комунікації. Зокрема Меморандум про співпрацю підписали представники “Шепетівського підприємства теплових мереж”, “Шепетівкаводоканалу”, “Шепетівкагаз”, “Хмельницькобленерго”, “Управдому”, “Житлофонду”, “Шепетівського РЕП”, районного управління поліції, районного сектору надзвичайних ситуацій, Адміністративно-комунальної інспекції та Шепетівський міський голова.
“З усіма цими установами у нас вже була налагоджена співпраця. Але через екстрену диспетчерську службу покращиться координація спільних дій. А головне – це створить зручність для наших мешканців. Кожен зможе за єдиним номером звертатися у разі будь-яких аварійних ситуацій”, – заявив Шепетівський міський голова Віталій Бузиль.
Він також зазначив, що у планах мерії спільно з управлінням поліції є покращення ситуації з системою якісного відеоспостереження міста. І Шепетівська екстрена диспетчерська служба (ШЕДС-1503) також матиме до неї доступ.
“Як профільний заступник голови, я буду координувати та контролювати усі вхідні заявки на ШЕДС від кожного містянина. Розумітиму з кого мені спитати, чому проблема не вирішена і що стало тому причиною. Це дасть можливість з профільною депутатською комісією чітко формувати вкінці року, кварталу чи місяця проблематику житлово-комунальної галузі громади та створювати відповідний бюджетний запит. Будемо розуміти, де у нас “найслабші місця” громади”, – повідомив заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства Ігор Ялоха.
Фізично ШЕДС-1503 знаходитиметься на базі “Шепетівського підприємства теплових мереж”. У службі позмінно працюватиме 4 диспетчери, які цілодобово прийматимуть дзвінки від мешканців. Всі запити формуватимуть в одну базу, доступ до якої матиме міський голова та профільний заступник. А отримані звернення про проблеми направлятимуть для вирішення у відповідні служби.
“Робочі місця для диспетчерів вже сформовані, необхідну техніку теж закупили. Наразі проводимо відбір працівників на посади. Перший тиждень запуску “гарячої лінії” проведемо у тестовому режимі, а далі вже повноцінно працюватимемо”, – пояснив Ігор Ялоха.
Він також додав, що у перспективі, за 2-3 місяці, буде створено технічні можливості, щоб проводити та зберігати усі аудіозаписи телефонних розмов диспетчерів. Окрім телефонного зв’язку планують створити сторінку “гарячої лінії” у соціальній мережі Фейсбук та на онлайн-платформі “Відкрите місто”.
Нагадаємо, функціонування у 2021 році екстреної диспетчерської служби для мешканців коштуватиме 720 тис. грн з міського бюджету. На наступний рік вартість послуги складатиме 930 тис. грн.
Марина ЛОЖКІНА.