Славна історія вагонного депо Шепетівка розпочалася далекого 1933 року
За цей час депо пережило чимало великих і малих змін, реконструкцій та реорганізацій, які жодним чином не вплинули на роботу деповців — як і раніше, тут працюють на результат. Ремонтне вагонне депо Шепетівка атестовано для виконання деповського та капітального ремонту вагонів, зокрема піввагонів, вагонів-зерновозів, хопер-цементовозів, платформ, що перебувають у власності Укрзалізниці.
Щомісяця у депо ремонтується близько ста вантажних вагонів. Зокрема, протягом 2019-го та за чотири місяці 2020 року було відремонтовано 1541 вантажний вагон. У цей непростий для усієї країни період вагонне депо Шепетівка забезпечує роботою близько 160 працівників. Колектив депо — це професіонали, які уболівають за свою роботу. У їхніх міцних чоловічих руках метал оживає.
Кожна зміна вагонного депо відповідає за свій напрямок роботи. Про це вели мову з очільником депо Михайлом Полончуком, головним інженером Андрієм Грейманом. А у цеху дільниці з ремонту механічного устаткування поспілкувалися з майстром Григорієм Шкабарою.
— Обладнання зношується, тому постійно потребує ремонту. Це, зокрема, і токарний верстат, який обточує колісні пари, інші верстати, крани, запчастини до вагонів. Працюємо позмінно. Зокрема, сьогодні у зміні трудиться 12 працівників — слюсарі, електрозварники, токар, фрезерувальник, маляр, — говорить Г.Шкабара. — Кожен із них відповідає не тільки за свою, а й роботу усієї зміни, адже найменша похибка може призвести до непоправних втрат. Тому кожен усвідомлює свій внесок у загальну справу.
Майстер розповів, що уже давно ні для кого не секрет, що високих зарплат у депо немає. І ті, хто, як кажуть, «гнався» за високими заробітками, уже давно залишили цехи вагонного депо.
— Тут залишилися лише ті, хто уболіває за своє підприємство, — упевнено констатує Григорій Григорович.
Серед найкращих працівників депо він назвав Володимира Фільчука — слюсаря-ремонтника VI розряду, який тут трудиться уже 17 років. На слова подяки заслуговує добросовісна праця електрозварника VI розряду Олега Влащука, що торує дорогу до депо з 2005 року. Відповідальним у роботі зарекомендував себе слюсар-ремонтних IV розряду Сергій Нікітюк. Він лише 2 роки у депо, але працює на совість.
Вагонне депо Шепетівка — не просто частина залізничної галузі. Це складова ритмічної роботи залізничного вузла.
Раїса ЖИТИНСЬКА.
На знімку: (зліва направо) майстер Григорій Шкабара, електрозварник Олег Влащук, слюсарі Володимир Фільчук та Сергій Нікітюк.